Skratta åt livet innan livet skrattar år dig ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Sofia Ahlenius - 10 september 2012 18:48

Hej, ska snart gå och duscha och sen ska jag göra en Dip Dye igen. Entersom om man gör på de sättet som jag gjorde på så går det bort direkt då man duschar xd Men sen då jag har gjort de ska jag kanske göra en sminkvideo. Såklart kommer jag ju faila och den kommer att bli sämst men nån gång måste ju vara den första =) Men jag ska då försöka. Sen kommer ju jag filma med min mobil (HTC WildFire, Stav) Så den kommer ju att vli anny sämre bara av de. Men ska gå och duscha nu så att jag hinner med det jag hade tänkt och göra =)
Hare BRA!

 

Om?

Av Sofia Ahlenius - 10 september 2012 17:29

Hej, Hade bara en fundering. Om jag skulle göra en facebooksida till min blogg. Hur många skulle Följa/Gilla den?

Ifall du skulle Följa/Gilla den så kan ni ju svara i omröstningen som finns i menyspalten till höger. Det skulle ju vara ganska onödigt att göra en Facebooksida till bloggen om ingen Följde den. Men svara i omröstningen vad du tycker. Tack i förväg =)

 

Av Sofia Ahlenius - 10 september 2012 17:27

HARE FETT BRA! =)

 

Av Sofia Ahlenius - 10 september 2012 17:01

Hej, har typ just kommit hem från skolan. Nu hade jag tänkt att jag laddar upp nåra bilder som jag har på datorn som är gamla (Vissa kan vara nya men sprolla)  

Ni kan ju se datumet i högra hörnet =)

   

Buster (Men vi brukar kalla han Ubbe och Burre)

  

Haha xD =)

 


Av Sofia Ahlenius - 10 september 2012 12:56

Tjenare. Nu har jag lunch omch typ ingen annan klass har rast :( Väntar på att 7:4 ska få rast :) Av en speciell andledning. Har typ inte så mycket att skriva nu och ska spara ström på datorn så det blev ett kort inlägg. HARE!

 

.

Av Sofia Ahlenius - 10 september 2012 11:08

Hej, Jag hann inte blogga i morse så jag bloggar nu då jag har rast/Hål. Idag så har halva min klass lunch 21:20 (Alltså jag) Så vi kommer att ha en lektion till innan lunch. Sen på lunchen kanske jag bloggar igen. Jag får se om jag orkar ta fram datorn och de.

Glöm inte att kolla min Twitter!

HARE!

  

 

Av Sofia Ahlenius - 9 september 2012 21:52

 

Av Sofia Ahlenius - 9 september 2012 21:16

Hejsan :) Har typ inget att göra så varför inte göra ett inlägg då. Det finns ju en ¨Gilla bloggen på Facebook¨knapp till höger i menyspalten. 13 Har gillat den :D Är så jäkla glad att det för en gång skull går bra för mig att blogga. För på de andra bloggarna som jag har haft så har jag ju slutat blogga för att bloggen inte blev så bra. Jag kommer inte ens på vad de olika bloggarna som jag har haft heter xD Jag minns inte häller lösenordet på nån av dom som jag har kvar. Jag har typ använt ganska så måga lösenord på olika sidor, Haha XD Men i morgon så är det ju skola :( Gu vad jobbigt det känns att typ gå skola till 15:50 på en måndag. Men det kommer jag att få stå ut med hela året typ. Men ska sluta nu :)

Glöm inte att följa mig på Twitter!

HARE!

 

Presentation


Jag heter Sofia Ahlenius och är 13 år, från Vormsele. De bästa skolämnet jag vet är musik. Jag går i 7:1 på Finnbacksskolan i Lycksele. Skicka frågor och kommentera gärna :)

FÖDELSEDAG!

Fråga mig

4 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Länkar

Översätt bloggen

Gästbok

Omröstning

Ska jag starta en FB sida?
 Ja Absolut!
 Kanske =)
 Vet inte? :|
Follow on Bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards