Skratta åt livet innan livet skrattar år dig ♥

Alla inlägg under september 2012

Av Sofia Ahlenius - 30 september 2012 21:56

!!!

 

Av Sofia Ahlenius - 30 september 2012 20:35

Sry för att jag inte har laddat upp å Dagens ... På ett par dagar, men här kommer i alla fall Dagens Låt!

 

Av Sofia Ahlenius - 30 september 2012 15:34

Är det bara jag som tycker att det är roligt att vara hemma själv. Man kan typ bara leva om så mycket man vill :D Om man inte bor i en lägenhet såklart. Men aja. Jag kommer typ inte att göra något annat än att snacka med Assar på skype. Och göra middag till mig själv :)

HARE BRA!

Av Sofia Ahlenius - 29 september 2012 21:52

 

Av Sofia Ahlenius - 29 september 2012 20:52

Hej. Idag så var jag ju på marknade. Men.. Jag försovde mig lite :| Jag bler 20 min sen. Det var ju inte så roligt. Men vi han då gå i nåra timmar. Sen så följde jag Assar hem och var med han hela hela kvällen. Det var ju trvligt. Och han spelade nå spel som han och Albin vill att jag ska börja spela. Men jag tror inte riktigt att jag vill de ;) Jag har tyvärr inga bilder sen idag :(

HARE!

 

     

:)

Av Sofia Ahlenius - 28 september 2012 21:41

Sonen : Pappa pappa hur kom vi människorna i världen till ??
Pappa : Joo min son, de var gud som skapade oss o gav oss liv.
Sonen går till mamma : Mamma hur kom vi människorna i världen till???
Mamman : Joo min son, Vi var först apor och sen utvecklades till människor..
Sonen går till pappa o säger: pappa du ljuger!!! mamma sa vi var apor först.
Pappan : Men hon snackar om sin egen familj

 

Hade inget annat för mig :)

Av Sofia Ahlenius - 28 september 2012 21:34

Jag har ingenting att göra eller skriva så då gör jag ett inlägg. I morgon så ska jag gå på marknaden me nå kompisar och Assar. DET KOMMER ATT BLI TRÅKIGT! (eftersom det kommer att regna) Annars om det INTE regnar så kommer det ju förståss vara roligt att gå på marknaden :) Mej eftersom jag har tråkigt så kommer jag inte ha något intressant att skriva. HARE FETT BRA!!!!!

 

!!

Av Sofia Ahlenius - 28 september 2012 20:40

En till kan väl gilla! :)

 

HARE!

 


Presentation


Jag heter Sofia Ahlenius och är 13 år, från Vormsele. De bästa skolämnet jag vet är musik. Jag går i 7:1 på Finnbacksskolan i Lycksele. Skicka frågor och kommentera gärna :)

FÖDELSEDAG!

Fråga mig

4 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Länkar

Översätt bloggen

Gästbok

Omröstning

Ska jag starta en FB sida?
 Ja Absolut!
 Kanske =)
 Vet inte? :|
Follow on Bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards